flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт щодо результатів опитування відвідувачів Свалявського районного суду стосовно якості функціонування суду

03 жовтня 2016, 09:53

                                                                        ЗВІТ

щодо результатів опитування відвідувачів

Свалявського районного суду Закарпатської області

стосовно якості функціонування суду

 

          Відповідно до рішення Ради суддів України від 12 травня 2016 року №35, в період з 16 по 29 вересня 2016 року в суді проводилося опитування  відвідувачів – учасників судових проваджень шляхом анонімного анкетування за картками громадського звітування (КГЗ).

       За час проведення опитування в ньому взяло участь 16 відвідувачів суду. Результати цього дослідження презентовані в цьому звіті.

1. Загальна характеристика опитаних відвідувачів суду наведено в Таблиці 1.

Таблиця 1

Стать

Чоловіча – 61%

Жіноча – 39%

Вік

18-25 р.  – 0%

26-39 р. – 68%

40-59 років – 32%

Рівень освіти

Середня - 0%

Базова вища – 5%

Повна вища – 95%

Наявність вищої юридичної освіти

Так – 81%

Ні – 19%

Проживають в населеному пункті де розміщено суд

Так – 79%

Ні – 21%

         

 

    Переважна більшість респондентів представляють в суді інших осіб – 10 респондент (63%), 5 респондентів або 31% опитаних представляють особисто себе і ще 1 відвідувач не є учасниками судового процесу.

       Варто зазначити, що всі опитані вважають себе обізнаними з роботою суду та суддів у цілому (60% - цілком обізнані та 40% - загалом обізнані).

         2. Загальна оцінка якості роботи суду.

       В загальному учасники судових процесів високо оцінили якість роботи суду. З 16 опитаних респондентів: 4 респондентів вказали оцінку «4» –«добре», 11 респондентів вказали оцінку «5» – «відмінно», що становить 94% від загальної кількості опитаних. Загальна оцінка якості роботи суду відображено на Гістограмі 1.

Гістограма 1


 


 

          3. Доступність, зручність і комфортність перебування у суді.

     Загалом, споживачі послуг суду задоволені доступністю суду та зручністю, комфортністю перебування в ньому (інтегральна оцінка за доступність «5», за зручність та комфортність загальне значення становить «5», «Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді?» - «4,93», «Чи легко Вам було знайти будівлю суду?» - «4,93» та «Чистота та прибраність приміщень» - «4,85».

         4. Повнота та ясність інформації в суді.

    В цілому  респонденти відмінно оцінили повноту викладення та ясність інформації в Свалявському районному суді (інтегральна оцінка «4,93»).

         5. Сприйняття роботи суддів і працівників апарату суду.

       Відвідувачі суду відмінно оцінюють роботу працівників апарату, тому загальна оцінка даного блоку становить 5 балів. Роботу суддів сприймають добре, інтегральне значення по всім показникам становить 4,93 бали.

         6. Дотримання строків судового розгляду.

        Дотримання строків судового розгляду - загальна середня оцінка даного блоку  «4,85». Зауваження у респондентів виникають до вчасності (відповідно до графіку) початку судових засідань (середня оцінка «4,89»).

          7. Якості роботи суду, які слід покращувати в першу чергу.

             В блоці 3 анкети споживачам було запропоновано проставити в порядку важливості ранги навпроти якостей роботи суду, які необхідно покращувати. При обробці результатів опитування було використано наступний метод аналізу:

          Якості навпроти якої респонденти ставили «1» (покращувати в першу чергу) присвоювалось 10 балів;

 навпроти якої «2» - 8 балів

«3» - 6 балів

«4» - 4 бали

«5» - 2 бали

«6», «7» - 0 балів

        Узагальнення рекомендацій респондентів щодо якостей роботи суду, які необхідно покращувати відображено в Таблиці 2

 

Таблиця 2

 

Вимір якості

Кількість

балів

Дотримання термінів судового розгляду

104

Якість роботи судді

76

Якість роботи працівників апарату суду

53

Повнота та ясність інформації

48

Доступність суду

28

Зручність та комфортність перебування у суді

24

 

8. Рекомендації учасників опитування

        В останньому розділі анкети респондентам було запропоновано вказати конкретні зміни необхідні для покращення роботи суду. Учасники судових проваджень надали наступні рекомендації  для покращення якості надання судових послуг:

1) Забезпечення для відвідувачів суду вільного WI-FI доступу до Інтернету;

2) Дотримання строків розгляду справ;

3) Обладнати приміщення суду терміналом для сплати судового збору;

4) Підвищити заробітну плату працівникам апарату суду;

 

         На основі узагальнених даних опитування та побажань  відвідувачів суду, варто:

 - наголосити на нараді суддів про проблему дотримання строків судового розгляду та вчасне проведення засідань по справі;

- розглянути можливість облаштування вільного Wi-Fi-доступу до Інтернету  в приміщенні суду;

       Таким чином, проведене опитування дає можливість зробити висновок про те, що організація роботи суду здійснюється в цілому на високому рівні. Узагальнення даних анкетування дозволяє виокремити ті напрямки роботи суду, які необхідно покращувати в першу чергу, а врахування конкретних рекомендацій відвідувачів в подальшій роботі суду, на нашу думку,  не тільки полегшить учасникам судового процесу реалізацію захисту своїх законних прав та інтересів, а й збільшить довіру громадян до правосуддя в цілому. 

 

Дякуємо за Вашу участь в опитуванні.