Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗВІТ
щодо результатів опитування відвідувачів
Свалявського районного суду Закарпатської області
стосовно якості функціонування суду
Відповідно до рішення Ради суддів України від 12 травня 2016 року №35, в період з 16 по 29 вересня 2016 року в суді проводилося опитування відвідувачів – учасників судових проваджень шляхом анонімного анкетування за картками громадського звітування (КГЗ).
За час проведення опитування в ньому взяло участь 16 відвідувачів суду. Результати цього дослідження презентовані в цьому звіті.
1. Загальна характеристика опитаних відвідувачів суду наведено в Таблиці 1.
Таблиця 1
Стать |
Чоловіча – 61% |
Жіноча – 39% |
||
Вік |
18-25 р. – 0% |
26-39 р. – 68% |
40-59 років – 32% |
|
Рівень освіти |
Середня - 0% |
Базова вища – 5% |
Повна вища – 95% |
|
Наявність вищої юридичної освіти |
Так – 81% |
Ні – 19% |
||
Проживають в населеному пункті де розміщено суд |
Так – 79% |
Ні – 21% |
||
Переважна більшість респондентів представляють в суді інших осіб – 10 респондент (63%), 5 респондентів або 31% опитаних представляють особисто себе і ще 1 відвідувач не є учасниками судового процесу.
Варто зазначити, що всі опитані вважають себе обізнаними з роботою суду та суддів у цілому (60% - цілком обізнані та 40% - загалом обізнані).
2. Загальна оцінка якості роботи суду.
В загальному учасники судових процесів високо оцінили якість роботи суду. З 16 опитаних респондентів: 4 респондентів вказали оцінку «4» –«добре», 11 респондентів вказали оцінку «5» – «відмінно», що становить 94% від загальної кількості опитаних. Загальна оцінка якості роботи суду відображено на Гістограмі 1.
Гістограма 1
3. Доступність, зручність і комфортність перебування у суді.
Загалом, споживачі послуг суду задоволені доступністю суду та зручністю, комфортністю перебування в ньому (інтегральна оцінка за доступність «5», за зручність та комфортність загальне значення становить «5», «Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді?» - «4,93», «Чи легко Вам було знайти будівлю суду?» - «4,93» та «Чистота та прибраність приміщень» - «4,85».
4. Повнота та ясність інформації в суді.
В цілому респонденти відмінно оцінили повноту викладення та ясність інформації в Свалявському районному суді (інтегральна оцінка «4,93»).
5. Сприйняття роботи суддів і працівників апарату суду.
Відвідувачі суду відмінно оцінюють роботу працівників апарату, тому загальна оцінка даного блоку становить 5 балів. Роботу суддів сприймають добре, інтегральне значення по всім показникам становить 4,93 бали.
6. Дотримання строків судового розгляду.
Дотримання строків судового розгляду - загальна середня оцінка даного блоку «4,85». Зауваження у респондентів виникають до вчасності (відповідно до графіку) початку судових засідань (середня оцінка «4,89»).
7. Якості роботи суду, які слід покращувати в першу чергу.
Якості навпроти якої респонденти ставили «1» (покращувати в першу чергу) присвоювалось 10 балів;
«3» - 6 балів
«4» - 4 бали
«5» - 2 бали
«6», «7» - 0 балів
Узагальнення рекомендацій респондентів щодо якостей роботи суду, які необхідно покращувати відображено в Таблиці 2
Таблиця 2
Вимір якості |
Кількість балів |
Дотримання термінів судового розгляду |
104 |
Якість роботи судді |
76 |
Якість роботи працівників апарату суду |
53 |
Повнота та ясність інформації |
48 |
Доступність суду |
28 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
24 |
8. Рекомендації учасників опитування
В останньому розділі анкети респондентам було запропоновано вказати конкретні зміни необхідні для покращення роботи суду. Учасники судових проваджень надали наступні рекомендації для покращення якості надання судових послуг:
1) Забезпечення для відвідувачів суду вільного WI-FI доступу до Інтернету;
2) Дотримання строків розгляду справ;
3) Обладнати приміщення суду терміналом для сплати судового збору;
4) Підвищити заробітну плату працівникам апарату суду;
На основі узагальнених даних опитування та побажань відвідувачів суду, варто:
- наголосити на нараді суддів про проблему дотримання строків судового розгляду та вчасне проведення засідань по справі;
- розглянути можливість облаштування вільного Wi-Fi-доступу до Інтернету в приміщенні суду;
Таким чином, проведене опитування дає можливість зробити висновок про те, що організація роботи суду здійснюється в цілому на високому рівні. Узагальнення даних анкетування дозволяє виокремити ті напрямки роботи суду, які необхідно покращувати в першу чергу, а врахування конкретних рекомендацій відвідувачів в подальшій роботі суду, на нашу думку, не тільки полегшить учасникам судового процесу реалізацію захисту своїх законних прав та інтересів, а й збільшить довіру громадян до правосуддя в цілому.
Дякуємо за Вашу участь в опитуванні.